Wednesday, May 12, 2010

waiting list

aku ada banyak sgt benda nak buat.....meh cni aku list kan, spy aku x lupa...
1- siapkan marking paper & key in & upload marks--->a.s.a.p
2- tgk movie yg agak banyak dlm external drive-->lets mell, bana n ain...
3- kemas opis yg dah mcm store..seriously.-->2ggu sume free..gotong royong
4- snap pic byk2...
5- spend time with family--->ble ek last day aku blk kg?
6- spend time with my bff...mell..ok2, bana n ain jgn marah....ye2..korang termasuk gak...
7- anta kain utk d jahit oleh tukang jahit professional-->esok kot
8- picnic mkn nasi arab--->harap tukang masak standby
9- habiskan duit d penang....
10- owh, sebelum tu...bersedih sorang2 di KL...sbb aku xde geng kat sana..aishh-->bleh tak aku nk remove ni from list?
11- buat semua perkara di atas.



2 comments:

Unknown said...

aku tak berapa berkenan yang no3 tuh..aku rasa korang leh teruskan tanpa aku.

6. nak spend masa ngan aku yea? kite dok umah k...baring2...borak2..

8. ko kena anto dulu tukang masak ko g arab...

akuADAdia said...

aishh..kamu kena berkenan gak dgn no. 3 tu...=)

ok, sgt suka dapat baring2 & borak2 dgn kamu!!

nak anta g arab?...hurmm....tgk la dl..try test masak kat msia dl k..