Monday, May 10, 2010

=(

aku nak nangis.....kamu nk pinjamkan bahu untuk aku?

6 comments:

Unknown said...

aku boleh pinjam kan bahu aku..tiap masa...tiap saat...tiap ketika...setiap aku bernafas...

akuADAdia said...

thanks mell..really appreaciate it..seriously...ur my bestie forever..

Unknown said...

aku tau itu...kamu tak perlu menerangkan lebih lanjut..aku tau...aku memang best...! hahahahah
poyo kan...

jangan sesekali nak ukur sejauh mana nilai persahabatn aku..ehem ehem...

akuADAdia said...

agak la... kepoyoan mu mmg selalu terserlah dimana2..kamu je yg xperasan...

sekali pn tidak pernah aku mengukur nilai persahabatan kite..walau sekali.....walaupun dihasut dengki oleh mr *a*r*...ehh

Unknown said...

yang ni aku tak nk komen...aku masih bersama dia..

akuADAdia said...

ya..harap kamu dapat melalui hari2 mendatang dengan tabah..