Monday, May 24, 2010

kenapa orang tak suka senyum?

aku pelik betul dgn org yg x suka senyum....nape ntah xnak senyum...
tapi aku lagi pelik dgn org yg kita senyum kat dia, tp dia x balas pn senyuman tu
buat xtau je...iskk..pelik ar....

citer psl org yg xsuka senyum ni...aku slalu experience pkr2 ni setiap kali g makan kat luar
cth nye pg td..aku g mkn nasi sup tulang kat tpi pantai....kakak baju biru tu amik order xnak senyum..apa la salahnye klu senyum kat aku ni ha? yela, kira as a greeting customer dtg kedai die kan..so, kita as customer pn rasa welcome n rase cam best je nk order....

tp, aku dah lali dgn org yg xnak senyum...dan aku dah buat kajian knape diaorg xnak senyum:
sila baca hasil kajian saya:

1--sbb diaorg kononye mmg muke jenis x senyum
2--hanya senyum dgn org yg senyum dulu dgn diaorg je
3--sombong dan perasan best
4--pemalu tahap gaban
5--diaorg x boleh nk senyum sbb tgh tahan nk berak
6--ada masalah besar, lantas x igt camner nak senyum
7--senyuman diaorg mahal
8--mungkin diaorg pakai gigi palsu atau ada gigi rosak
9--mungkin klu diaorg senyum, diaorg takut ramai sgt kejar utk minta autograph
10--mmg malas nak senyum

so, ada sape2 nk tambah nape diaorg x suke senyum?
p/s: senyuman aku menawan.....ye, xyah ckp..aku tau statement aku poyo..


3 comments:

Unknown said...

klu org tu pompuan...dia gatai...sebab kalau kite pompuan dia tak suka...kalau laki...dia senyum sambil gedik2...

ingat tak budak pompuan kedai mama...ngan kite muka macam cepet...tapi kalau jantan sudah mari...gatai nak mampus...gelak ngilai2...

hampeh!

cik nuwul punyerrr... said...

mungkinkah oang tu raser senyuman dia tak dapat menandingi kejelitaan senyuman kiter?????WAKAKAKAAK(gediksss disitu)

p/s : kak inaaaaa...tadik petang sayer nmpak lelaki bercurut tuh kat pantai men kude...sayer katee dahh dia tuh atlit kudeeeee~~wakakaakak

akuADAdia said...

mell:
yela..aku igt muke bdk pompuan tu...tp, rase nye ada la 2 3 kali kite experience bende camtu kan?

dila:
lelaki bercurut? aishhhh..dila, sila kita sedar diri...nk dpt pegang curut die pn belum tentu lg, apatah lg ko nak dapat tuan punye curut....ha, jawab2...