Tuesday, December 22, 2009

musang ooo musang

Akhirnya terjawab sudah persoalan.........................

musang yg selalu dok berkecahkan opis aku sudah berjaya ditangkap......yes!...yes!....
aku pn bukan la nk tgkap sgt, abes tu dah klu tiap2 pg, masuk opis..asyik selepah je..tak ke sakit ati?.......

ni le rupe musang tu..besor gak..total yg duk atas siling, ada 4 ekor..bru dpt tgkap 3 ekor...

tadi mase aku blk dr surau....aku selisih dgn sorang mamat nie.....bau die cam bau musang 2 la...ke die musang jadian?aiyakkkkkkkkk~

3 comments:

Unknown said...

sampai ati ko kata brader tu bau mcm musang..sampai ati ko..sampai yea ati ko..ish ish ish..sampai ati...

zairi said...

wei...jangan kutuk2. kang bejodoh ngan ko kang sape nak jawab?

akuADAdia said...

mellmerah: ye mell....ati aku sampai.............

zairi: bkn mengutuk la....klu berjodoh, aku..aku....xnk la.....*_*